Posted by on 12 marca 2018

Dzieci w każdej klasie i w każdym wieku będą różnić się między sobą zarówno tym, czego się nauczyły, jak co ile się nauczyły. Pogląd nauczyciela na jakość i ilość tego, czego dziecko się nauczyło, wyraża się zazwyczaj stopniami lub zaliczeniem do danego poziomu. Osiągnięcia można również mierzyć za pomocą testów opracowanych przez nauczyciela lub wyników egzaminacyjnych, standaryzowanych na podstawie badania wielkiej liczby dzieci wziętych z wielkiej liczby szkól. Innym, szczególnie dla nauczyciela interesującym kryterium zachowania się dziecka są jego potencjalne możliwości osiągnięć, a więc to co potocznie nazywa się „inteligencją” czy ,,uzdolnieniami do nauki”. Pomiary w tym zakresie podaje się zazwyczaj jako tzw. „wiek umysłowy” albo Iloraz inteligencji. Aspekty emocjonalne i społeczne zachowania się dziecka można mierzyć, posługując się różnymi środkami. Dzieci różnią się między sobą umiejętnością obcowania z r wieśnikami, z dorosłymi, z osobami odmiennej płci, a nawet tym, jak dają sobie radę z samymi sobą. Następnie, różnią się jeśli chodzi o różne aspekty i dziedziny życia, które przyciągają ich uwagę i zainteresowanie. Różnią się własną pozycją społeczną, tj. stopniem, w jakim są akceptowane lub odrzucane przez swoich rówieśników, oraz swoim pochodzeniem społecznym. Różnią się też fizycznie – pod względem siły fizycznej i zręczności, jak również pod względem odporności na choroby i zarazki. [przypisy: odzież medyczna, kołnierze ortopedyczne, sprzęt medyczny ]

Powiązane tematy z artykułem: kołnierze ortopedyczne odzież medyczna sprzęt medyczny

Posted by on 12 marca 2018

Dzieci w każdej klasie i w każdym wieku będą różnić się między sobą zarówno tym, czego się nauczyły, jak co ile się nauczyły. Pogląd nauczyciela na jakość i ilość tego, czego dziecko się nauczyło, wyraża się zazwyczaj stopniami lub zaliczeniem do danego poziomu. Osiągnięcia można również mierzyć za pomocą testów opracowanych przez nauczyciela lub wyników egzaminacyjnych, standaryzowanych na podstawie badania wielkiej liczby dzieci wziętych z wielkiej liczby szkól. Innym, szczególnie dla nauczyciela interesującym kryterium zachowania się dziecka są jego potencjalne możliwości osiągnięć, a więc to co potocznie nazywa się „inteligencją” czy ,,uzdolnieniami do nauki”. Pomiary w tym zakresie podaje się zazwyczaj jako tzw. „wiek umysłowy” albo Iloraz inteligencji. Aspekty emocjonalne i społeczne zachowania się dziecka można mierzyć, posługując się różnymi środkami. Dzieci różnią się między sobą umiejętnością obcowania z r wieśnikami, z dorosłymi, z osobami odmiennej płci, a nawet tym, jak dają sobie radę z samymi sobą. Następnie, różnią się jeśli chodzi o różne aspekty i dziedziny życia, które przyciągają ich uwagę i zainteresowanie. Różnią się własną pozycją społeczną, tj. stopniem, w jakim są akceptowane lub odrzucane przez swoich rówieśników, oraz swoim pochodzeniem społecznym. Różnią się też fizycznie – pod względem siły fizycznej i zręczności, jak również pod względem odporności na choroby i zarazki. [przypisy: odzież medyczna, kołnierze ortopedyczne, sprzęt medyczny ]

Powiązane tematy z artykułem: kołnierze ortopedyczne odzież medyczna sprzęt medyczny