Posted by on 16 grudnia 2018

Jednym z najczęściej popełnianych błędów przy wykorzystywaniu znajdujących się w aktach ucznia informacji jest traktowanie ich w oderwaniu od niego samego, jakby wszystkie osoby, u których występują dane właściwości, były jednakie. A więc na przykład: każde dziecko z rozbitej rodziny natychmiast traktuje się jako potencjalne źródło trudności, ponieważ dzieci z rozbitych rodzin zazwyczaj popadają w trudności. Podobnie każde dziecko z niskim ilorazem inteligencji zsyła się do grupy dzieci opóźnionych, ponieważ niewiele jest takich rzeczy, których potrafi się nauczyć. Wydaje się, że wszystkie te obiekcje oznaczają tylko jedno: dla czynnych nauczycieli należy, od czasu do czasu, organizować konferencje czy seminaria poświęcone interpretacji materiałów dotyczących uczniów. Jeśli tego rodzaju ćwiczenia będą prowadzone ze zwróceniem uwagi zarówno na nauczyciela, jak i na ucznia, przyniosą one w końcowym wyniku lepsze zrozumienie uc zniów i ich zachowania się, jak również zmniejszą ilość błędów polegających na złym zastosowaniu lub mylnej interpretacji danych. [więcej w: gastroskopia lodz, scanmed medycyna pracy, za mało czerwonych krwinek ]

Powiązane tematy z artykułem: gastroskopia lodz scanmed medycyna pracy za mało czerwonych krwinek

Posted by on 16 grudnia 2018

Jednym z najczęściej popełnianych błędów przy wykorzystywaniu znajdujących się w aktach ucznia informacji jest traktowanie ich w oderwaniu od niego samego, jakby wszystkie osoby, u których występują dane właściwości, były jednakie. A więc na przykład: każde dziecko z rozbitej rodziny natychmiast traktuje się jako potencjalne źródło trudności, ponieważ dzieci z rozbitych rodzin zazwyczaj popadają w trudności. Podobnie każde dziecko z niskim ilorazem inteligencji zsyła się do grupy dzieci opóźnionych, ponieważ niewiele jest takich rzeczy, których potrafi się nauczyć. Wydaje się, że wszystkie te obiekcje oznaczają tylko jedno: dla czynnych nauczycieli należy, od czasu do czasu, organizować konferencje czy seminaria poświęcone interpretacji materiałów dotyczących uczniów. Jeśli tego rodzaju ćwiczenia będą prowadzone ze zwróceniem uwagi zarówno na nauczyciela, jak i na ucznia, przyniosą one w końcowym wyniku lepsze zrozumienie uc zniów i ich zachowania się, jak również zmniejszą ilość błędów polegających na złym zastosowaniu lub mylnej interpretacji danych. [więcej w: gastroskopia lodz, scanmed medycyna pracy, za mało czerwonych krwinek ]

Powiązane tematy z artykułem: gastroskopia lodz scanmed medycyna pracy za mało czerwonych krwinek