Posted by on 11 marca 2018

Jednym z najczęściej popełnianych błędów przy wykorzystywaniu znajdujących się w aktach ucznia informacji jest traktowanie ich w oderwaniu od niego samego, jakby wszystkie osoby, u których występują dane właściwości, były jednakie. A więc na przykład: każde dziecko z rozbitej rodziny natychmiast traktuje się jako potencjalne źródło trudności, ponieważ dzieci z rozbitych rodzin „zazwyczaj popadają w trudności”. Podobnie każde dziecko z niskim ilorazem inteligencji zsyła się do grupy „dzieci opóźnionych”, ponieważ „niewiele jest takich rzeczy, których potrafi się nauczyć”. Wydaje się, że wszystkie te obiekcje oznaczają tylko jedno: dla czynnych nauczycieli należy, od czasu do czasu, organizować konferencje czy seminaria poświęcone interpretacji materiałów dotyczących uczniów. Jeśli tego rodzaju ćwiczenia będą prowadzone ze zwróceniem uwagi zarówno na nauczyciela, jak i na ucznia, przyniosą one w końcowym wyniku lepsze zrozumienie uc zniów i ich zachowania się, jak również zmniejszą ilość błędów polegających na złym zastosowaniu lub mylnej interpretacji danych. [więcej w: fizjoterapeuta, ortopeda warszawa, leczenie endometriozy forum ]

Powiązane tematy z artykułem: fizjoterapeuta leczenie endometriozy forum ortopeda warszawa

Posted by on 11 marca 2018

Jednym z najczęściej popełnianych błędów przy wykorzystywaniu znajdujących się w aktach ucznia informacji jest traktowanie ich w oderwaniu od niego samego, jakby wszystkie osoby, u których występują dane właściwości, były jednakie. A więc na przykład: każde dziecko z rozbitej rodziny natychmiast traktuje się jako potencjalne źródło trudności, ponieważ dzieci z rozbitych rodzin „zazwyczaj popadają w trudności”. Podobnie każde dziecko z niskim ilorazem inteligencji zsyła się do grupy „dzieci opóźnionych”, ponieważ „niewiele jest takich rzeczy, których potrafi się nauczyć”. Wydaje się, że wszystkie te obiekcje oznaczają tylko jedno: dla czynnych nauczycieli należy, od czasu do czasu, organizować konferencje czy seminaria poświęcone interpretacji materiałów dotyczących uczniów. Jeśli tego rodzaju ćwiczenia będą prowadzone ze zwróceniem uwagi zarówno na nauczyciela, jak i na ucznia, przyniosą one w końcowym wyniku lepsze zrozumienie uc zniów i ich zachowania się, jak również zmniejszą ilość błędów polegających na złym zastosowaniu lub mylnej interpretacji danych. [więcej w: fizjoterapeuta, ortopeda warszawa, leczenie endometriozy forum ]

Powiązane tematy z artykułem: fizjoterapeuta leczenie endometriozy forum ortopeda warszawa