Ogniska czerwone sa tym liczniejsze, im pózniej nastapila smierc

Ogniska czerwone są tym liczniejsze, im później nastąpiła śmierć. Są to miejsca największego. rozpadu miąższu wątrobowego, którego resztki, po rozpuszczeniu na drodze autolizy, zostają usunięte, tak iż pozostają tylko rozszerzone naczynia włoskowate, wypełnione krwią. Opisane zmiany w wątrobie nie zawsze są równomierne. Zdarza się np., że lewy płat wątroby ma już barwę czerwoną, a prawy jest jeszcze żółty lub żółtoczerwony. Obok zmian rozpadowych stwierdza się odrastanie miąższu wątrobowego oraz nacieki drobnokomórkowe dookoła naczy...

Leczenie pooperacyjne

Jamę wypełniamy gazą sulfonamidową, której koniec wyprowadzamy na zewnątrz przez nos i zamykamy ranę części miękkich; w razie gdy nie można zamknąć rany całkowicie, pokrywamy natychmiast pozostałe ubytki płatkami Thierscha. Leczenie pooperacyjne. Odżywianie. Bezpośrednio po operacji wprowadzamy choremu cienki zgłębnik żołądkowy, najlepiej przez otwór nosowy po stronie nieoperowanej, a po upływie 3 - 4 dni dajemy mu trochę wody do picia; jeżeli chory nie zachłyśnie się, można mu już podawać płyny i pokarmy papkowate, jeżeli natomiast zachł...

Czynniki trujace oraz zakazne moga wywolac marskosc watroby wtedy, gdy dzialaja przez dluzszy czas w malych dawkach

Czynniki trujące oraz zakaźne mogą wywołać marskość wątroby wtedy, gdy działają przez dłuższy czas w małych dawkach. Zakażenia i zatrucia brutalne, nawet wielokrotne, jeśli zwierzę je przeżywa, nie wiodą do marskości wątroby. Tak samo i u człowieka zakażenie gruźlicze, w przeciwieństwie do zakażenia kiłowego, wywołuje marskość wątroby tylko bardzo rzadko. Zależnie od szybszego rozwoju gruźlicy i silniejszego jej działania toksycznego, o wiele częściej wiedzie zakażenie gruźlicze do stłuszczenia wątroby. Nie ulega wątpliwości, że w powstaniu ma...

Utrata masy ciała przy diecie niskowęglowodanowej, śródziemnomorskiej lub o niskiej zawartości tłuszczu

Ocena jest wyrazem troski nauczyciela o cele wychowania. Spełniając swe zadania jako oceniający, nauczyciel zadaje sobie takie pytania, jak: Czy moi uczniowie czynią jakieś postępy zmierzające ku celom, właściwym dla danej sytuacji uczenia się? Jeśli tak, to w jakim stopniu czynią te postępy? Jakie są dowody wskazujące na to, że mają osiągnięcia lub że ich nie mają? W jakim stopniu ich osiągnięcia (lub brak: osiągnięć) można przypisać temu, czego doświadczyły w klasie? Ocenianie jest ciągłym, stale rozwijającym się procesem. Może się ono odbywać, ...

Najnowsze zdjęcia w galerii logopedawarszawa.edu:

331#gastroskopia lodz , #scanmed medycyna pracy , #przegladarka skierowan na leczenie sanatoryjne , #zgrubienie na szyi , #za mało czerwonych krwinek , #wyszukiwarka skierowań na leczenie uzdrowiskowe nfz , #olx bobowa , #badanie integracji sensorycznej , #niedobór krwinek czerwonych , #archiwum allegro 2013 ,