Posted by on 11 lipca 2019

Ocena obejmuje nieformalne i intuicyjne sądy o postępie ucznia, jak również akt wartościowania, to jest orzeczenie, jaki rodzaj zachowania jest pożądany i dobry. Dobre metody pomiarów stwarzają mocną podstawę dla oceny zarówno pojedynczego ucznia, jak i całego programu. Chociaż większość pedagogów zgodziłaby się z tym, że ocena powinna zawsze dotyczyć wyników i że wyniki te należy rozważać w świetle celów czy zadań programu szkolnego, to jednak nie ma powszechnej zgody, jeśli chodzi o najlepszy sposób planowego przeprowadzenia oceny. Niektórzy specjaliści w tym zakresie uważają, że ocena powinna opierać się w znacznej mierze na wynikach obiektywnych standaryzowanych testów, to jest testów starannie przygotowanych i statystycznie dopracowanych, aby zapewnić im większą dokładność i trafność. Inni specjaliści są przeciwni poleganiu na tego rodzaju testach, argumentując, że nie informują one o tym, jak jednostka ludzka myśli, pon ieważ mierzą tylko wyodrębnione fragmenty wiedzy i wiadomości szczegółowych i w ten sposób mogą pominąć główne zadania programu uczenia. Niektórzy pedagodzy wolą testy o charakterze wypracowania, ponieważ pokazują one, jak uczeń daje sobie radę z jakimś zagadnieniem i jak to zagadnienie rozwija, aż do wysunięcia zeń logicznego wniosku. [patrz też: rozrzedzenie struktury kostnej, glikopeptydy, krwiak śródmózgowy ]

  1. Bearded Angler
    13 stycznia 2019

    [..] Odniesienie w tekscie do Leczenie zębów[…]

  2. Tadeusz
    15 stycznia 2019

    ona zawiera maslan sodu

  3. Marianna
    17 stycznia 2019

    [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: stomatologia estetyczna poznań[…]

  4. Mr. Spy
    19 stycznia 2019

    Znajomy ma gospodarstwo i rente, popija wódeczke, a rente dostał na ciśnienie.

  5. Aurelia
    21 stycznia 2019

    [..] Cytowany fragment: rezonans[…]

  6. Roadblock
    23 stycznia 2019

    A ja mam swoje zdanie i wiem najlepiej

Powiązane tematy z artykułem: glikopeptydy krwiak śródmózgowy rozrzedzenie struktury kostnej

Posted by on 11 lipca 2019

Ocena obejmuje nieformalne i intuicyjne sądy o postępie ucznia, jak również akt wartościowania, to jest orzeczenie, jaki rodzaj zachowania jest pożądany i dobry. Dobre metody pomiarów stwarzają mocną podstawę dla oceny zarówno pojedynczego ucznia, jak i całego programu. Chociaż większość pedagogów zgodziłaby się z tym, że ocena powinna zawsze dotyczyć wyników i że wyniki te należy rozważać w świetle celów czy zadań programu szkolnego, to jednak nie ma powszechnej zgody, jeśli chodzi o najlepszy sposób planowego przeprowadzenia oceny. Niektórzy specjaliści w tym zakresie uważają, że ocena powinna opierać się w znacznej mierze na wynikach obiektywnych standaryzowanych testów, to jest testów starannie przygotowanych i statystycznie dopracowanych, aby zapewnić im większą dokładność i trafność. Inni specjaliści są przeciwni poleganiu na tego rodzaju testach, argumentując, że nie informują one o tym, jak jednostka ludzka myśli, pon ieważ mierzą tylko wyodrębnione fragmenty wiedzy i wiadomości szczegółowych i w ten sposób mogą pominąć główne zadania programu uczenia. Niektórzy pedagodzy wolą testy o charakterze wypracowania, ponieważ pokazują one, jak uczeń daje sobie radę z jakimś zagadnieniem i jak to zagadnienie rozwija, aż do wysunięcia zeń logicznego wniosku. [patrz też: rozrzedzenie struktury kostnej, glikopeptydy, krwiak śródmózgowy ]

  1. Bearded Angler
    13 stycznia 2019

    [..] Odniesienie w tekscie do Leczenie zębów[…]

  2. Tadeusz
    15 stycznia 2019

    ona zawiera maslan sodu

  3. Marianna
    17 stycznia 2019

    [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: stomatologia estetyczna poznań[…]

  4. Mr. Spy
    19 stycznia 2019

    Znajomy ma gospodarstwo i rente, popija wódeczke, a rente dostał na ciśnienie.

  5. Aurelia
    21 stycznia 2019

    [..] Cytowany fragment: rezonans[…]

  6. Roadblock
    23 stycznia 2019

    A ja mam swoje zdanie i wiem najlepiej

Powiązane tematy z artykułem: glikopeptydy krwiak śródmózgowy rozrzedzenie struktury kostnej