Posted by on 17 września 2018

Stąd też nieliczne i skąpe materiały mogą nas zawieść, kiedy sięgniemy po nie w poszukiwaniu obiektywnych danych, które mają być podstawą do pracy nad dzieckiem wymagającym pomocy. Z drugiej strony obfitość danych, jak każda zaleta, może okazać się przesadna. Czasami, raczej, niezbyt często, akta uczniowskie tak się roją od mało istotnych danych, że trudno z nich jest wyłowić interesujące nas fakty. Dzieje się tak wtedy, kiedy personel nauczający i personel administracyjny w jakimś typie szkół nie otrzymują odpowiednich informacji, pozwalających ocenić, jakie dane są ważne i użyteczne, albo też kiedy nie potrafią dopracować się razem własnego systemu prowadzenia akt uczniowskich. Jak w wypadku każdej innej funkcji wychowawczej, może się zdarzyć, że kładzie się zbyt wielki nacisk na gromadzenie materiałów dotyczących uczniów. Pomimo wartości, jaką dane te posiadają, znacznie ważniejsze jest, aby szkoła wykonywała swą podstaw ową pracę, niż żeby akta uczniowskie były prowadzone we właściwy sposób, i jeżeli w szkole jest taki brak ludzi do pracy, że trzeba dokonać jakiegoś wyboru, podstawowe zadanie dopomagania młodzieży w uczeniu się musi zostać wysunięte na pierwsze miejsce. [patrz też: półpasiec bez wysypki, choroba genetyczna definicja, badanie integracji sensorycznej ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie integracji sensorycznej choroba genetyczna definicja półpasiec bez wysypki

Posted by on 17 września 2018

Stąd też nieliczne i skąpe materiały mogą nas zawieść, kiedy sięgniemy po nie w poszukiwaniu obiektywnych danych, które mają być podstawą do pracy nad dzieckiem wymagającym pomocy. Z drugiej strony obfitość danych, jak każda zaleta, może okazać się przesadna. Czasami, raczej, niezbyt często, akta uczniowskie tak się roją od mało istotnych danych, że trudno z nich jest wyłowić interesujące nas fakty. Dzieje się tak wtedy, kiedy personel nauczający i personel administracyjny w jakimś typie szkół nie otrzymują odpowiednich informacji, pozwalających ocenić, jakie dane są ważne i użyteczne, albo też kiedy nie potrafią dopracować się razem własnego systemu prowadzenia akt uczniowskich. Jak w wypadku każdej innej funkcji wychowawczej, może się zdarzyć, że kładzie się zbyt wielki nacisk na gromadzenie materiałów dotyczących uczniów. Pomimo wartości, jaką dane te posiadają, znacznie ważniejsze jest, aby szkoła wykonywała swą podstaw ową pracę, niż żeby akta uczniowskie były prowadzone we właściwy sposób, i jeżeli w szkole jest taki brak ludzi do pracy, że trzeba dokonać jakiegoś wyboru, podstawowe zadanie dopomagania młodzieży w uczeniu się musi zostać wysunięte na pierwsze miejsce. [patrz też: półpasiec bez wysypki, choroba genetyczna definicja, badanie integracji sensorycznej ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie integracji sensorycznej choroba genetyczna definicja półpasiec bez wysypki