Posted by on 1 listopada 2018

Przejście na szpitalny środek readmisji znacznie podniosłoby rozbieżność między siecią bezpieczeństwa a innymi szpitalami: średnia wysokość kary jako procent bazowych płatności w ramach DRG byłaby wyższa o 0,41 punktu procentowego (198,000 USD) w szpitalach z zabezpieczeniem. Tabela 5. Tabela 5. Symulowane kary z ogólnowspólnotową miarą readmisji plus dodatkowe zmiany w programie (w tym neutralność budżetowa, korekta i stratyfikacja). Tabela 5 pokazuje efekty wdrożenia innych opcji polityki, oprócz środka readmisji w całym szpitalu. Kary zostały zredukowane o 65,8%, aby osiągnąć neutralność budżetową. W warunkach neutralności budżetowej średnia kara w szpitalach z zabezpieczeniem wynosiła 68 000 USD więcej niż w innych szpitalach. Korekta dotycząca rejestracji Medicaid bez neutralności budżetowej zmniejszyła różnicę średniej kary jako procent bazowych płatności DRG między szpitalami z zabezpieczeniem netto a innymi szpitalami do 0,29 punktu procentowego (154 000 USD). Przypisanie kar w warstwach według decylu indeksu DSH spowodowało średnią karę procentową w stosunku do bazowych wypłat z DRG, która była niższa o 0,14 punktu procentowego w szpitalach z zabezpieczeniem niż w innych szpitalach, chociaż kary w bezwzględnych dolarach były nadal nieco wyższe wśród szpitale sieciowe (21 000 USD), ponieważ szpitale z karami mają wyższe płatności ogółem od Medicare.
Dyskusja
Decydenci polityczni wykazali duże zainteresowanie przeniesieniem się do szpitalnej miary readmisji dla HRRP. Stwierdziliśmy, że taka zmiana może rozwiązać obawy dotyczące HRRP, ale zaostrzyć inne. Pozwoliłoby to na wykorzystanie jednego roku przyjęć w celu określenia kar (skracając tym samym czas między wynikami a karą), zwiększając liczbę ocenianych warunków klinicznych i nieznacznie zwiększając liczbę szpitali spełniających progi ilościowe do oceny kary. Zwiększyłoby to całkowite kary, chociaż przywrócenie neutralności budżetowej byłoby technicznie proste. Chociaż obecnie występuje niewielka różnica w wskaźnikach readmisji między szpitalami z zabezpieczeniem a innymi szpitalami, środek szpitalny zwiększyłby różnice w karach. Rozwiązanie problemu między siecią bezpieczeństwa a innymi szpitalami jest trudniejsze: dostosowanie do rejestracji w systemie Medicaid tylko nieznacznie zmniejszyłoby różnice pomiędzy siecią bezpieczeństwa a innymi szpitalami, podczas gdy przypisywanie kar w warstwach wskaźnikowych DSH, tak aby szpitale w sieciach bezpieczeństwa nie były porównywane z innymi szpitalami byłoby bardziej skuteczne.
Przejście na środek przyjęty w szpitalu zwiększyłoby kary dla szpitali karanych z dwóch powodów. Po pierwsze, ponieważ kary są oparte na płatnościach za nadmierne readmisje za warunki zawarte w środkach, przejście na środek o większej liczbie warunków zwiększyłoby kary. Po drugie, w ramach szczególnych środków, każdy szpital może stracić do pięciu warunków niezależnie, więc kary są rozłożone na większą liczbę szpitali – niektóre szpitale są karane tylko na podstawie jednego z pięciu warunków, podczas gdy inni są karani za więcej. Jednak w ramach całego szpitala wszystkie pobyty indeksowe przyczyniają się do jednolitej liczby hospitalizacji, a szpitale mają tylko jedną szansę na karanie, co koncentruje kary, jednocześnie zmniejszając odsetek szpitali ukaranych
[hasła pokrewne: wolumetria cena, objaw griesingera, półpasiec bez wysypki ]

Powiązane tematy z artykułem: objaw griesingera półpasiec bez wysypki wolumetria cena

Posted by on 1 listopada 2018

Przejście na szpitalny środek readmisji znacznie podniosłoby rozbieżność między siecią bezpieczeństwa a innymi szpitalami: średnia wysokość kary jako procent bazowych płatności w ramach DRG byłaby wyższa o 0,41 punktu procentowego (198,000 USD) w szpitalach z zabezpieczeniem. Tabela 5. Tabela 5. Symulowane kary z ogólnowspólnotową miarą readmisji plus dodatkowe zmiany w programie (w tym neutralność budżetowa, korekta i stratyfikacja). Tabela 5 pokazuje efekty wdrożenia innych opcji polityki, oprócz środka readmisji w całym szpitalu. Kary zostały zredukowane o 65,8%, aby osiągnąć neutralność budżetową. W warunkach neutralności budżetowej średnia kara w szpitalach z zabezpieczeniem wynosiła 68 000 USD więcej niż w innych szpitalach. Korekta dotycząca rejestracji Medicaid bez neutralności budżetowej zmniejszyła różnicę średniej kary jako procent bazowych płatności DRG między szpitalami z zabezpieczeniem netto a innymi szpitalami do 0,29 punktu procentowego (154 000 USD). Przypisanie kar w warstwach według decylu indeksu DSH spowodowało średnią karę procentową w stosunku do bazowych wypłat z DRG, która była niższa o 0,14 punktu procentowego w szpitalach z zabezpieczeniem niż w innych szpitalach, chociaż kary w bezwzględnych dolarach były nadal nieco wyższe wśród szpitale sieciowe (21 000 USD), ponieważ szpitale z karami mają wyższe płatności ogółem od Medicare.
Dyskusja
Decydenci polityczni wykazali duże zainteresowanie przeniesieniem się do szpitalnej miary readmisji dla HRRP. Stwierdziliśmy, że taka zmiana może rozwiązać obawy dotyczące HRRP, ale zaostrzyć inne. Pozwoliłoby to na wykorzystanie jednego roku przyjęć w celu określenia kar (skracając tym samym czas między wynikami a karą), zwiększając liczbę ocenianych warunków klinicznych i nieznacznie zwiększając liczbę szpitali spełniających progi ilościowe do oceny kary. Zwiększyłoby to całkowite kary, chociaż przywrócenie neutralności budżetowej byłoby technicznie proste. Chociaż obecnie występuje niewielka różnica w wskaźnikach readmisji między szpitalami z zabezpieczeniem a innymi szpitalami, środek szpitalny zwiększyłby różnice w karach. Rozwiązanie problemu między siecią bezpieczeństwa a innymi szpitalami jest trudniejsze: dostosowanie do rejestracji w systemie Medicaid tylko nieznacznie zmniejszyłoby różnice pomiędzy siecią bezpieczeństwa a innymi szpitalami, podczas gdy przypisywanie kar w warstwach wskaźnikowych DSH, tak aby szpitale w sieciach bezpieczeństwa nie były porównywane z innymi szpitalami byłoby bardziej skuteczne.
Przejście na środek przyjęty w szpitalu zwiększyłoby kary dla szpitali karanych z dwóch powodów. Po pierwsze, ponieważ kary są oparte na płatnościach za nadmierne readmisje za warunki zawarte w środkach, przejście na środek o większej liczbie warunków zwiększyłoby kary. Po drugie, w ramach szczególnych środków, każdy szpital może stracić do pięciu warunków niezależnie, więc kary są rozłożone na większą liczbę szpitali – niektóre szpitale są karane tylko na podstawie jednego z pięciu warunków, podczas gdy inni są karani za więcej. Jednak w ramach całego szpitala wszystkie pobyty indeksowe przyczyniają się do jednolitej liczby hospitalizacji, a szpitale mają tylko jedną szansę na karanie, co koncentruje kary, jednocześnie zmniejszając odsetek szpitali ukaranych
[hasła pokrewne: wolumetria cena, objaw griesingera, półpasiec bez wysypki ]

Powiązane tematy z artykułem: objaw griesingera półpasiec bez wysypki wolumetria cena