Posted by on 1 sierpnia 2018

Korekta ryzyka obejmuje dwuletni okres obserwacji, w związku z czym uwzględniono hospitalizację, jeśli beneficjent zapisał się zarówno w części A, jak i części B Medicare na 2 lata przed hospitalizacją. Zastosowaliśmy formułę korekty płatności CMS (płatności za nadmiarową readmisję dla wszystkich obowiązujących warunków podzieloną przez całkowite płatności, maksymalnie do 3%), aby obliczyć wysokość kary dla każdego szpitala i zasymulować kary za pomocą szpitalnego środka readmisji. W przypadku HRRP kary są pobierane z przyszłych płatności. Jednak w naszej analizie wykorzystaliśmy płatności w ostatnim roku okresu rozliczeniowego (rok obrotowy 2013) jako pośrednika do oszacowania przyszłych kar pieniężnych. W przypadku środka obejmującego cały szpital wykorzystaliśmy próg 25 pobytów indeksowych w ciągu roku dla szpitala, aby kwalifikować się do kary, próg zgodny z poziomem stosowanym w przypadku porównania szpitali.
Analiza statystyczna
Zbadaliśmy cechy szpitalne (położenie w mieście, przynależność do systemu, status dydaktyczny, własność, liczbę łóżek i otrzymanie kary w 2015 r.), Charakterystykę pobytu w indeksie (płeć, wiek, rejestracja Medicaid i rezydencja miejska) oraz ryzyko dostosowane stawki uzależnione od stanu i szpitala na poziomie szpitala dla wszystkich szpitali w naszej próbie, a także dla szpitali w sieci bezpieczeństwa w porównaniu z innymi szpitalami. Zdefiniowaliśmy szpitale bezpieczeństwa jako szpitale w górnym kwintylu indeksu DSH, tak jak w naszej poprzedniej pracy7. Indeks DSH jest miarą odsetka beneficjentów Medicaid i beneficjentów Medicare w danym szpitalu, którzy otrzymują dodatkowe dochody z zabezpieczeń.
Najpierw oceniliśmy liczbę szpitali spełniających warunek dotyczący pobytu w placówce dla kar warunkowych i szpitalnych. Chociaż ogólnouczelniany środek zatwierdzony przez Krajowe Forum Jakości trwa tylko rok, ustaliliśmy liczbę szpitali spełniających ten próg, stosując 1, 2 i 3 lata pobytów w indeksie, w porównaniu z 3 latami dla środków warunkowych.
Dokonano symulacji wielu kar HRRP. Najpierw oszacowaliśmy odsetek szpitali ukaranych i średnią karę wśród wszystkich szpitali (w tym tych, którzy nie otrzymali kary), stosując środki właściwe dla danego stanu dla szpitali ogółem i dla szpitali bezpieczeństwa w porównaniu do innych szpitali. Następnie oszacowaliśmy kary za pomocą tego samego podejścia w przypadku środka szpitalnego i stworzyliśmy neutralne pod względem budżetowym sankcje dla szpitali, w których całkowita kara w dolarach we wszystkich szpitalach była równa karom specyficznym dla danego stanu. Pozwoliło nam to lepiej ocenić skutki przejścia od środków specyficznych dla danego warunku do środka obejmującego cały szpital szpitali sieci bezpieczeństwa w porównaniu z innymi szpitalami.
Dostosowaliśmy również szpitale, w których duży odsetek pacjentów o niskich dochodach podlega karze szpitalnej na dwa sposoby. Najpierw dodaliśmy status rejestracji Medicaid do korekty o ryzyko w przypadku środka readmisji w skali szpitala. Po drugie, podzieliliśmy szpitale na decyle indeksu DSH i oceniliśmy kary w oparciu o wystandaryzowane wskaźniki nadmiaru readmisji w ramach każdej warstwy (dodatkowe szczegóły znajdują się w sekcji Metody w dodatkowym dodatku)
[więcej w: przegladarka skierowan na leczenie sanatoryjne, przychodnia medycyny pracy wrocław, dentysta dla dzieci warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: dentysta dla dzieci warszawa przegladarka skierowan na leczenie sanatoryjne przychodnia medycyny pracy wrocław

Posted by on 1 sierpnia 2018

Korekta ryzyka obejmuje dwuletni okres obserwacji, w związku z czym uwzględniono hospitalizację, jeśli beneficjent zapisał się zarówno w części A, jak i części B Medicare na 2 lata przed hospitalizacją. Zastosowaliśmy formułę korekty płatności CMS (płatności za nadmiarową readmisję dla wszystkich obowiązujących warunków podzieloną przez całkowite płatności, maksymalnie do 3%), aby obliczyć wysokość kary dla każdego szpitala i zasymulować kary za pomocą szpitalnego środka readmisji. W przypadku HRRP kary są pobierane z przyszłych płatności. Jednak w naszej analizie wykorzystaliśmy płatności w ostatnim roku okresu rozliczeniowego (rok obrotowy 2013) jako pośrednika do oszacowania przyszłych kar pieniężnych. W przypadku środka obejmującego cały szpital wykorzystaliśmy próg 25 pobytów indeksowych w ciągu roku dla szpitala, aby kwalifikować się do kary, próg zgodny z poziomem stosowanym w przypadku porównania szpitali.
Analiza statystyczna
Zbadaliśmy cechy szpitalne (położenie w mieście, przynależność do systemu, status dydaktyczny, własność, liczbę łóżek i otrzymanie kary w 2015 r.), Charakterystykę pobytu w indeksie (płeć, wiek, rejestracja Medicaid i rezydencja miejska) oraz ryzyko dostosowane stawki uzależnione od stanu i szpitala na poziomie szpitala dla wszystkich szpitali w naszej próbie, a także dla szpitali w sieci bezpieczeństwa w porównaniu z innymi szpitalami. Zdefiniowaliśmy szpitale bezpieczeństwa jako szpitale w górnym kwintylu indeksu DSH, tak jak w naszej poprzedniej pracy7. Indeks DSH jest miarą odsetka beneficjentów Medicaid i beneficjentów Medicare w danym szpitalu, którzy otrzymują dodatkowe dochody z zabezpieczeń.
Najpierw oceniliśmy liczbę szpitali spełniających warunek dotyczący pobytu w placówce dla kar warunkowych i szpitalnych. Chociaż ogólnouczelniany środek zatwierdzony przez Krajowe Forum Jakości trwa tylko rok, ustaliliśmy liczbę szpitali spełniających ten próg, stosując 1, 2 i 3 lata pobytów w indeksie, w porównaniu z 3 latami dla środków warunkowych.
Dokonano symulacji wielu kar HRRP. Najpierw oszacowaliśmy odsetek szpitali ukaranych i średnią karę wśród wszystkich szpitali (w tym tych, którzy nie otrzymali kary), stosując środki właściwe dla danego stanu dla szpitali ogółem i dla szpitali bezpieczeństwa w porównaniu do innych szpitali. Następnie oszacowaliśmy kary za pomocą tego samego podejścia w przypadku środka szpitalnego i stworzyliśmy neutralne pod względem budżetowym sankcje dla szpitali, w których całkowita kara w dolarach we wszystkich szpitalach była równa karom specyficznym dla danego stanu. Pozwoliło nam to lepiej ocenić skutki przejścia od środków specyficznych dla danego warunku do środka obejmującego cały szpital szpitali sieci bezpieczeństwa w porównaniu z innymi szpitalami.
Dostosowaliśmy również szpitale, w których duży odsetek pacjentów o niskich dochodach podlega karze szpitalnej na dwa sposoby. Najpierw dodaliśmy status rejestracji Medicaid do korekty o ryzyko w przypadku środka readmisji w skali szpitala. Po drugie, podzieliliśmy szpitale na decyle indeksu DSH i oceniliśmy kary w oparciu o wystandaryzowane wskaźniki nadmiaru readmisji w ramach każdej warstwy (dodatkowe szczegóły znajdują się w sekcji Metody w dodatkowym dodatku)
[więcej w: przegladarka skierowan na leczenie sanatoryjne, przychodnia medycyny pracy wrocław, dentysta dla dzieci warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: dentysta dla dzieci warszawa przegladarka skierowan na leczenie sanatoryjne przychodnia medycyny pracy wrocław